Корпорація рішень

Відтепер ЛОДА приймає звернення на «гарячу лінію»

31.01.2013

Щоб покращити якість роботи зі зверненнями громадян, підприємств, установ, організацій, фізичних осіб-підприємців створено «гарячу лінію» Львівського обласного контактного центру. Новий call-центр є складовою Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади, повідомили в прес-службі Львівської обласної державної адміністрації.

Відтепер, щоб подати звернення громадянам не доведеться приносити його в державну установу для реєстрації. Достатньо лише зателефонувати за багатоканальним телефоном (032) 235-73-73 та озвучити свою проблему чи пропозицію. Оператори контактного центру переадресовуватимуть звернення громадян на розгляд центральним і місцевим органам виконавчої влади відповідно до компетенції, а також надаватимуть довідкову інформацію.

Львівський обласний контактний центр створений згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України «Про схвалення Концепції створення Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади», Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Положення про Національну систему опрацювання звернень до органів виконавчої влади та Типового положення про контактний центр Автономної Республіки Крим, області, міст Києва та Севастополя».

«Гаряча лінія» працює за номером: (032) 235-73-73 з понеділка до п’ятниці з 9:00 до 18:00 години (крім святкових та вихідних днів).

 

Читайте також: