Корпорація рішень

На Львівщині буде «гаряча лінія» для захисту прав споживачів

25.02.2013

Голова Львівської облдержадміністрації Михайло Костюк доручив Державній інспекції з питань захисту прав споживачів у Львівській області створити постійну «гарячу телефонну лінію». На неї громадяни зможуть повідомити про реалізацію неякісної продукції, або неналежне надання послуг, повідомляє прес-служба ЛОДА.

Зазначимо, що у 2012 році Державна інспекція з питань захисту прав споживачів у Львівській області перевірила 817 підприємств торгівлі, ресторанного господарства та послуг різних форм власності.

У 521 із них (або у 63,8%) виявлено порушення вимог законодавства у сфері захисту прав споживачів. Із 541 перевірених підприємств торгівлі та ресторанного господарства у 458 – виявлено 946 різних видів порушень. За результатами перевірок підприємств торгівлі та ресторанного господарства до адміністративної відповідальності притягнуто 471 особу, на яких накладено адміністративні штрафи на загальну суму 82,85 тисяч гривень, до суб’єктів господарювання застосовано адміністративно-господарські санкції на загальну суму 204,27 тисяч гривень.