Корпорація рішень

PR у кольорах

10.10.2013

Для визначення різновиду PR-технологій у вжитку часто послуговуються наступними кольорами.

Білий PR — технології спрямовані на побудову іміджу певної особи чи організації.

Чорний PR – технології, які використовують для знищення іміджу особи чи організації. Часто застосовуються в політиці для боротьби з політичними опонентами чи конкурентами. Мова йде про розповсюдження компромату, фальсифікованих заяв, документів.

Сірий PR — технології, які в непрямий спосіб кидають тінь на певну особу чи організацію. Передбачають руйнування репутації не способом відвертої брехні чи компромату, а поступово – шляхом згадування про об’єкт у розповідях про негативні реалії.

Зелений PR — соціально-відповідальні технології.

Рожевий PR — технології спрямовані на створення міфів та легенд про певну особу чи організацію з метою побудови альтернативної більш сприятливої реальності для аудиторії.

Жовтий PR — технології з використанням образливих висловлювань для більшої частини населення держави: расистських проявів, ксенофобських заяв та висловлювань.

 

 

Читайте також: