Корпорація рішень

Ліцензії на автоперевезення будуть видаватися через Укрпошту

08.05.2014

Як тільки процедура підписання всіх необхідних документів про співпрацю з «Укрпоштою» буде завершена – ліцензії (їх переоформлення, видача дублікатів та копій), а також документи для здійснення господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів, багажу автомобільним транспортом на всій території України будуть видаватися за допомогою засобів поштового зв’язку, повідомляє «Юрліга», з посиланням на Міністерство інфраструктури.

При цьому заповнена заява підписуватиметься заявником особисто і подаватиметься разом з відповідним пакетом документів для перевірки працівнику відділення поштового зв’язку « Укрпошти». Перелік документів визначено Законом « Про ліцензування певних видів господарської діяльності» та Переліком документів, які додаються до заяви про видачу ліцензії для окремого виду господарської діяльності, затвердженого постановою Кабміну від № 756 за формою згідно додатку 1.

У заяві необхідно буде вказати порядок отримання документу за результатами надання послуги – а саме , засобами поштового зв’язку або особисто в Укртрансінспекції.

Працівник відділення поштового зв’язку, який здійснив ідентифікацію особи, що звернулася за отриманням послуги, буде приймати заяву з відповідним пакетом документів і пересилати відправленням з оголошеною цінністю відповідно до діючих тарифів «Укрпошти».

Оплата пересилання поштових відправлень з документами на адресу Укртрансінспекції або заявника і користування супутніми послугами здійснюватиметься заявником.

Документи за результатами розгляду ( або відповіді про неможливість надання послуги) будуть відправлятися на адресу заявника через об’єкти поштового зв’язку поштовим відправленням з оголошеною цінністю з повідомленням про вручення під особистий підпис заявника.